به گزارش سلام لردگان به نقل از جهانبين نيوز ،سرپرست اداره كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختياري اظهار داشت:اين سيستم در راستاي الكترونيكي شدن خدمات ثبتي، تحقق اهداف دولت الكترونيك و بهبود كيفي خدمات به ارباب رجوع در موضوع اجراي اسناد رسمي اجرا شده است.
'محمدحسين بهادر ' افزود: با قابليت هايي كه در اين نرم افزار پيش بيني شده است، اين امكان براي مردم وجود دارد با داشتن شناسه و رمز عبور به سيستم مذكور وارد شده يا از طريق درخواست سرويس پيام كوتاه پرونده هاي خود را پيگيري و از مراحل مختلف آن اطلاع يابند.
وي به قابليت گزارش گيري فوري اين سيستم اشاره كرد و ادامه داد:اين نرم افزار به مركز داده هاي سازمان متصل است و عمليات اجرايي در سراسر كشور نظارت مي شود و تخلفات و اشتباهات در پرونده هاي اجرايي استان به حداقل كاهش مي يابد.
سرپرست اداره كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال وبختيري تصريح كرد: با راه اندازي اين سامانه، مطالبات مردم و بانك ها درخصوص اجراي اسناد رسمي در دواير اجراي ثبت، قابليت دسترسي بيشتري دارد.
تاكنون 19 هزار و 621 پرونده اجرايي در چهارمحال وبختياري تشكيل شده كه 13 هزار و 317 فقره آن مختومه و شش هزار و 304 پرونده نيز براي وصول مطالبات مردم و بانك هاي دولتي و خصوصي در حال بررسي است.(منبع:ايرنا)